Wat zorgt ervoor dat je een heel glas cola niet in een keer op kan drinken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Ik kan dus wel een glas in een keer opdrinken en heb altijd gedacht dat het normaal was. Tot ik erachter kwam dat niemand van mijn vriendengroep het ook kon. Ik denk dat het te maken heeft met je gevoel en verstand uitzetten op dat moment en gewoon drinken. Daarna laat ik wel een harde boer om alles eruit te laten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het koolzuur dat weer door je slokdarm naar boven wil.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je angst om te stikken denk ik. Het koolzuur wil natuurlijk naar boven en geeft een verstikkend gevoel, maar als je echt probeert lukt het heus wel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In cola zit Ureum, Ureum is een stikstofhoudende chemische verbinding.
wat er voor zorgt Ureum onmiddelijk na nuttigen omzet ik 'lucht' waardoor je slokdarm een reflex geeft en heft terug naar boven komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ben een hele dikke cola gek en kan gewoon een glas in 1x opdrinken zonder problemen durf er ook wel 3 of 4 op te drinken

maar net zoals er all eerder gezegd werd daarna laat je dus een hele dikke BOER